wtorek, 7 maja 2013

Płukanka kawowa do włosów.

Witam! :-)

Zapewne większość z Was zna już płukankę kawową :-) Wcześniej płukałam nią włosy prawie po każdym myciu, a teraz na zmianę z innymi płukankami :-) Mi włosów nie przyciemniła...

źródło: dluzszezycie.pl 

Jak działa?
Kofeina poprawia mikrokrążenie skóry głowy- przyśpiesza wzrost włosów. Dodatkowo je odżywia, nabłyszcza i niekiedy przyciemnia. Końce są zdyscyplinowane, włosy się nie puszą, są wygładzone.

Jak ją przygotować?
Dwie czubate łyżki kawy mielonej zalewamy wrzątkiem (1 litr). Czekamy aż kawa ostygnie i przecedzamy ją. Ja płukankę przygotowuję już wieczorem, żebym rano mogła ją od razu użyć ;-)
Do przecedzania używam ręcznika papierowego.

Jak ją użyć?
Do płukania używam dwóch garnuszków. W jednym mam kawę a nad drugim trzymam głowę, dzięki czemu mogę płukać włosy parę razy. Nie spłukuję ich potem wodą. Niestety wiele dziewczyn ma potem posklejane włosy i musi to robić.

Przepisów tak na prawdę jest wiele i w każdym metoda przyrządzenia takiej płukanki jest inna... Ja opisałam Wam moją :-) Co do efektów, to ciężko mi stwierdzić... Przyśpieszyć porostu raczej nie przyśpieszyła. Pozostaje czekać i obserwować :-)

2 komentarze:

  1. ja niestety ostatnio mam jakiś wstręt do zapachu takiej mielonej kawy ;) rozpuszczalną z mlekiem jeszcze pije co rano, ale jak czuje zapach takiej zmielonej czarnej jak robi sobie moja mama to uciekam z kuchni xD jak mi przejdzie to może spróbuję, ale chwilowo sobie odpuszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja w ogóle kawy nie pijam :-) Chyba, że gdzieś wychodzę lub muszę siedzieć do późna w nocy, ale to baaardzo, bardzo rzadko :-)

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam każdego, kto zostawi mi komentarz :-) Każdy wpis motywuje mnie do dalszego pisania :-)
Nie życzę zaś sobie spamu i 'pustych' reklam.

Jeśli podoba Ci się mój blog, zostań ze mną na dłużej i dodaj go do obserwowanych, sprawiając mi tym samym ogromną radość :-)

Dziękuję bardzo i pozdrawiam! :-*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

└► Szukaj na blogu Lilit! ;-)

└► Licznik wstawiony dnia: 01.01.2014

Flag Counter