piątek, 21 czerwca 2013

Balsamy do ust Alverde.

Hej! :-)

Z racji, że marka Alverde ma tylko dwa rodzaje balsamów do ust, musiałam przetestować obydwa i dzisiaj je porównam ;-)

Lippenbalsam Vanille Mandarine & Lippenbalsam Calendula
czyli, Balsam do ust wanilia mandarynka oraz Balsam do ust nagietek


 
źródło: dm.de

 Skład (wanilia i mandarynka): Ricinus Communis Oil (olej rycynowy)*, Butyrospermum Parkii Butter (masło shea)*, Candelilla Cera (wosk candelilla), Rhus Verniciflua Cera, Olea Europaea Oil (oliwa z oliwek)*, Cera Carnauba (wosk carnauba), Polyglyceryl-3 Polyricinoleate (naturalny emulgator na bazie oliwy z oliwek), Tocopheryl Acetate (estrowa forma witaminy E), Prunus Amygdalus Dulcis Oil (olej ze słodkich migdałów)*, Mangifera Indica Seed Oil (olej z nasion mango), Vanilla Planifolia Extract (ekstrakt z wanilii)*, Citrus Tangerina Oil (olejek antyseptyczny i tonizujący)*, Tocopherol (witamina E), Helianthus Annuus Seed Oil (olej z nasion słonecznika), Ascorbyl Palmitate (przeciwutleniacz, spowalnia procesy starzenia), Parfum**, Limonene**, Linalool**, Citronellol**, Citral**, Geraniol**
Skład (nagietek): Ricinus Communis (Castor) Seed oil (olej rycynowy), Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil (olej jojoba)*, Hydrogenated Coco Glycerides (uwodornione glicerydy z oleju kokosowego), Euphorbia Cerifera (Candelilla) Wax (wosk candelila), Cera Alba (Beeswax) Copernica Cerifera (Carnauba) Wax, Triticum Vulgare (Wheat) Germ Oil (olej z kiełków pszenicy), Calendula Officinalis Flower Extract (ekstrakt z nagietka)*, Aroma (Flavor), Linalool**, Benzyl Benzoate**, Tocopherol (witamina E)

* z certyfikowanych upraw ekologicznych
** naturalne olejki

Jak widać, obydwa balsamy mają fajne, bogate składy, jednak pierwsza wersja podoba mi się bardziej ;-)

Cena: Taka sama, czyli 1,15 euro (około 6,50 zł)

Opakowanie: Różni się tylko napisem, troszkę kolorem.

Konsystencja / Wydajność: Wersja z nagietkiem jest tępa, przez co ciężko smaruje się nią usta. Jest tłusty i troszkę się klei. Nie zauważyłam jakiegoś super nawilżenia, oprócz tłustych ust. Nie nadaje się dla całuśnych kobietek, ponieważ jest strasznie nieprzyjemny w smaku :-D Przy jedzeniu zdarzyło mi się go niechcący zjeść, co bardzo odrzuca od tego balsamu... Nie sprawdza się jako baza pod szminkę.
Wersja z wanilią i mandarynką jest mniej tłusta i łatwo maluje się nią usta. Nie zauważyłam, żeby po nałożeniu się kleiły.

Zapach: Tutaj zdecydowanie wygrywa wanilia i mandarynka. Ja czuję samą mandarynkę i uważam, że ten zapach jest znośny a nawet przyjemny ;-) Nagietek według mnie strasznie śmierdzi. Podobnie z resztą jak emulsja do mycia twarzy z nagietkiem ;-)

Dostępność: Tylko drogeria DM.

Podsumowanie: To chyba jasne, że balsam wanilia i mandarynka wygrywaja pojedynek ;-) Używam go do ust jak i do rzęs (więcej napiszę niebawem). Może kiedyś kupię ponownie, ale w chwili obecnej będę testowała inne produkty. Ani jeden, ani drugi nie jest produktem WOW, ale ma plus za cenę i fajny skład. Wiem tylko, że nagietka nigdy więcej nie kupię.


Używaliście już któregoś z nich? :-)

3 komentarze:

  1. Skusiłabym się na mandarynkę z wanilią, kocham takie zapachy, ah :D

    Do rzęs używam pomadki alterry z rumiankiem, szkoda że nie mam dostępu do alverde :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie próbowałam, bo nie mam dostępu do kosmetyków tej marki ale połączneie mandarynki i wanilii brzmi pysznie, nawet jeśli czuć głównie mandarynkę;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie miałam tych pomadek z alterry, ale jak wykończę swoje zapasy to może skuszę się na te dwie:)

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam każdego, kto zostawi mi komentarz :-) Każdy wpis motywuje mnie do dalszego pisania :-)
Nie życzę zaś sobie spamu i 'pustych' reklam.

Jeśli podoba Ci się mój blog, zostań ze mną na dłużej i dodaj go do obserwowanych, sprawiając mi tym samym ogromną radość :-)

Dziękuję bardzo i pozdrawiam! :-*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

└► Szukaj na blogu Lilit! ;-)

└► Licznik wstawiony dnia: 01.01.2014

Flag Counter