piątek, 7 czerwca 2013

Dentofresh Junior, Płukanka do ust o smaku gumy balonowej - recenzja.

Na początek chciałabym serdecznie podziękować za możliwość przetestowania płynu do płukania jamy ustnej Dentofresh :-) Bardzo się ucieszyłam na jego widok i jeszcze w ten sam dzień go przetestowałam :-)  
Obecnie zostało mi go jeszcze na 2-3 użycia.


Dentofresh Junior

Płukanka do ust o smaku gumy balonowej

Od producenta:

Płukanka do ust DentoFresh Junior jest dedykowana dzieciom od 6. roku życia.




Zawiera naturalne olejki eteryczne:

  • miętowy,
  • tymiankowy,
  • eukaliptusowy,
  • szałwiowy



i ich składniki:

  • eukaliptol,
  • tymol,
  • mentol.



Olejki eteryczne niszczą bakterie odpowiedzialne za zapalenie dziąseł i przywracają prawidłową florę bakteryjną jamy ustnej.



Eukaliptol, tymol oraz fluorek sodu zatrzymują odkładanie się płytki nazębnej.



Fluorek sodu i ksylitol chronią zęby przed próchnicą. Fluorek sodu tworzy powlekającą warstwę na powierzchniach zębów, ograniczając działanie kwasów. Ksylitol zwiększa przepływ śliny w jamie ustnej, dzięki czemu lepiej oczyszcza i chroni zęby.





Bez alkoholu



Nasze płukanki do ust nie zawierają alkoholu. Jest to bardzo korzystne, ponieważ alkohol może zbyt wysuszać błonę śluzową jamy ustnej lub powodować jej podrażnienia.



Jest to dodatkowa korzyść z punktu widzenia produktu dla dzieci.



Na rynku polskim jest znikoma ilość preparatów przeznaczonych dla dzieci oraz preparatów bez alkoholu.






Moja opinia:

Na początku napiszę, że spodziewałam się bardziej balonowego smaku, ale to w końcu jest płyn do płukania jamy ustnej a nie... guma do żucia :-) Ogromnym plusem jest to, że płyn Dentofresh Junior nie zawiera alkoholu. Moje zęby są niestety nadwrażliwe i unikam płukanek z tym składnikiem. 

Do buteleczki dołączona jest miarka, ale ja jej nigdy nie użyłam, bo wygodniej jest mi "pić" z butelki. Przeliczając... Jeśli używamy go 2 razy dziennie po 10 ml, starczy nam on na około 12-13 dni. Fajnie by było, gdyby była możliwość dostania większej butelki, bo jeśli płyn używają również inni domownicy, trzeba będzie częściej po niego biegać lub po prostu robić zapasy :-)

Płyn ma fajny różowy kolor no i oczywiście balonowy smak, który na pewno spodoba się dzieciom, które z własnego doświadczenia wiem, niechętnie używają zwykłych, miętowych płukanek.

Płyn nic nie podrażnił, za co kolejny plus. Pozostawia zaś świeży oddech przez dłuższy czas. Obecnie nie jest jeszcze dostępny w sprzedaży, ale jak już będzie, polecam go wszystkim tym, którzy chcą spróbować czegoś nowego oraz tym, którzy unikają płynów z alkoholem.



Do napisania! ;-)

3 komentarze:

Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam każdego, kto zostawi mi komentarz :-) Każdy wpis motywuje mnie do dalszego pisania :-)
Nie życzę zaś sobie spamu i 'pustych' reklam.

Jeśli podoba Ci się mój blog, zostań ze mną na dłużej i dodaj go do obserwowanych, sprawiając mi tym samym ogromną radość :-)

Dziękuję bardzo i pozdrawiam! :-*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

└► Szukaj na blogu Lilit! ;-)

└► Licznik wstawiony dnia: 01.01.2014

Flag Counter