piątek, 28 czerwca 2013

Małe zakupy w DM.

Witajcie! Dzisiaj byłam w drogerii po siemię lniane i oczywiście musiałam wrzucić do koszyka parę produktów więcej... W sumie żel do golenia i pomadka mi się kończą, więc prędzej czy później i tak bym je kupiła, ale odżywki i top coat...
Ostatnio myślę też, nad zwiedzeniem jakiejś holenderskiej drogerii, bo do NL mam może parę kilometrów a nigdy nie buszowałam po tamtejszych drogeriach :-D


└► Pomadka Blistex. Moja ulubiona! Miałam już kilka sztuk i zawsze będę do niej wracać ^^ Wkrótce napiszę recenzję :-) Cena: 1,15 €
└► Żel do golenia Balea. Bo najtańszy i pięknie pachnie :-D Cena: 1,35 €

└► Odżywka Balea, Kokos + kwiat tiare. Nigdy jej nie miałam, ale muszę stwierdzić, że ma piękny zapach ;-) Cena: 0,65 €

└► Odżywka Balea, Oil Repair. Również nigdy jej nie miałam i podobnie jaka na tą obok, skusiłam się czytając recenzję na pewnym blogu... :-D Cena: 1,45 €

└► Top Coat p2. Nigdy takiego nie miałam, więc pora najwyższa :-D Cena: 1,75 €

No i za siemię lniane 500g, którego nie ma na zdjęciu dałam 0,95 €. Zaczęłam je pić i czekam na super duper efekty :-D Haha :-D

Miałyście już jakiś produkt z powyższego zdjęcia? Jak się u Was sprawdził? :-)

13 komentarzy:

  1. nie miałam nic z Balea :( marzę o nich :)) Oj uwielbiam siemię piję od dawna :))

    OdpowiedzUsuń
  2. nic nie miałam ;) ale jak napiszesz pozytywne recenzje to może za jakiś czas coś kupię ;) też zaczęłam pić siemię :) po tylu pozytywnych opiniach niech tylko spróbuje mi nie pomóc xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj jak ja bym chciała się przejść po takiej drogerii :)

    OdpowiedzUsuń
  4. niestety nie mialam jeszcze nic z balei, odzywka mnie ciekawi ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. niestety jeszcze nie mialam, ciekawi mniee ta odzywka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa tej pomadki i top coatu :) Czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam żadnego z tych kosmetyków :( Do DM właściwie jakoś daleko nie mam, ale nie bardzo chce mi się ruszać tyłek za miedzę, leń :P

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawam tej ostatniej odżywki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurcze widzę że niektore super ceny :) w wolnej chwili zapraszam do mnie na http://ourloveourpassion.blogspot.com/ :) Obserwujemy? Chętnie wpadnę tu jeszcze nie raz:*

    OdpowiedzUsuń
  10. odżywka jest genialna i mam nadzieję, że polubisz ją tak samo jak ja

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy w dm kupie maseczki z zielona glinka ?? ;)

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam każdego, kto zostawi mi komentarz :-) Każdy wpis motywuje mnie do dalszego pisania :-)
Nie życzę zaś sobie spamu i 'pustych' reklam.

Jeśli podoba Ci się mój blog, zostań ze mną na dłużej i dodaj go do obserwowanych, sprawiając mi tym samym ogromną radość :-)

Dziękuję bardzo i pozdrawiam! :-*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

└► Szukaj na blogu Lilit! ;-)

└► Licznik wstawiony dnia: 01.01.2014

Flag Counter