niedziela, 16 czerwca 2013

Nowa dostawa z PL :-)

Witajcie!

Jak ja kocham czas, kiedy o 22:30 jest jeszcze widno ^^ Coś pięknego ;-) Gorzej jak trzeba wcześniej położyć się spać... Wtedy jest trudno zasnąć ;-)

Ostatnio moja mama była w Polsce i nie byłabym sobą, gdybym nie zrobiła jej listy zakupów :-D


✿ Produkt na którym zależało mi najbardziej - balsam o zapachu bzu! *___* Kocham, kocham, kocham ten zapach <3 Tani i aż 500 g produktu! Planuję nabyć więcej "bzowych" kosmetyków ;-) (cana: 9,90 zł)
Pokrzywa. Tańsza niż tutaj u mnie więc pomyślałam... czemu nie? ;-) Jedno opakowanie starczy mi na 15 dni a "tutejsze" za tą samą cenę starcza mi tylko na 6 dni. (cena: 3,95 zł)

Eliksir z jedwabiem. Tutaj skusiła mnie recenzja na jednym blogu. Będę używała go w przerwie z Eveline i jako bazę pod lakier. (cena: 6,99 zł)

Olej ze słodkich migdałów. Musiałam go mieć! Mam nadzieję, że moje włosy go polubią ^^ (cana: 11,95 zł)

Maseczka Biovax do włosów słabych ze skłonnością do wypadania. Mam już jedną dla włosów suchych i zniszczonych, która sprawdza się u mnie genialnie, tak więc postanowiłam przetestować inną wersję. Jutro będzie pierwsza próba ;-) Żałuję, że nie ma ich u mnie :-( (cena: 16,99 zł)


Miałyście już któryś produkt? :-)

5 komentarzy:

  1. Joannowy balsam o zapachu bzu - uwielbiam i mam jeszcze resztkę, kocham go! Świetny jest też peeling o tym samym zapachu też z joanny, tylko jest rzadki i trzeba uważać, żeby porcja zamiast na nodze nie wylądowała w wannie ;)

    Tego biovaxa akurat nie miałam, ale uwielbiam wersję do włosów blond i do suchych i zniszczonych. Z mlecznymi proteinami spisała się nieco gorzej.

    OdpowiedzUsuń
  2. o, Biovaxa jakiegoś widzę ;) ciekawa jestem działania

    OdpowiedzUsuń
  3. hmmmm nie mam nic z tych rzeczy ale co do L'bio to mam odżywkę do rzęs i jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam nic z tego co pokazujesz .. Jestem ciekawa tej maski do włosów ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. maseczki z biovax sa świetne :)

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam każdego, kto zostawi mi komentarz :-) Każdy wpis motywuje mnie do dalszego pisania :-)
Nie życzę zaś sobie spamu i 'pustych' reklam.

Jeśli podoba Ci się mój blog, zostań ze mną na dłużej i dodaj go do obserwowanych, sprawiając mi tym samym ogromną radość :-)

Dziękuję bardzo i pozdrawiam! :-*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

└► Szukaj na blogu Lilit! ;-)

└► Licznik wstawiony dnia: 01.01.2014

Flag Counter