środa, 19 czerwca 2013

Tropikalna ochrona z Rexoną.

Witajcie!

Od razu przechodzę do konkretów :-) W dzisiejszym poście krótka recenzja mojego ulubionego produktu od Rexony. Bardzo lubię antyperspiranty tej marki i już wiele takowych zużyłam ;-)


Rexona Women, Tropical, Antyperspirant w kulce


Od producenta: Rexona Women Tropical Fragrance Collection to 24 godzinna ochrona antyperspirantu i tropikalny zapach. Rexona proponuje wyjątkowy kosmetyk - połączenie trwałego zapachu perfum i niezawodnej, 48-godzinnej ochrony w antyperspirancie. Wszystko po to, by kobiety pięknie pachniały i czuły się pewnie w każdej sytuacji.
Cena: Nie pamiętam już dokładnie, ale chyba 1,80 euro (około 8 zł) za 50 ml. Bardzo tani.

Skład: Aqua, Aluminium Chlorohydrate, Steareth-2, Helianthus Annuus Seed Oil, Parfum, Steareth-20, Silica Dimethyl Silylate, Citric Acid, Potassium Lactate, Alpha-Isomethyl Ionole, Benzyl Alcohol, Isoeugenol, Limonene, Linalool


Opakowanie: Ładny nadruk, różowa zakrętka, bardzo wygodne. Jeśli dobrze się przyjrzycie, zobaczycie małą różnicę ;-) Po lewej stronie jest stara wersja a po prawej nowa. Skład się nie zmienił. Od zawsze preferuję antyperspiranty w kulce, ponieważ według mnie takie są najwygodniejsze ;-) Nigdy mi się nie zaciął, nie domknął czy nie zepsuł.

Wydajność: Baaaaaardzo wydajny. Ja mam go już od kilku miesięcy a używam minimum raz dziennie.

Zapach: Jest to najpiękniejszy zapach wśród wszystkich innych antyperspirantów od Rexony! Już nie jeden raz dostawałam pytania się co tak pięknie pachnie ;-) Nie jest uciążliwy i długo utrzymuje się na skórze.

Dostępność: Chyba wszystkie drogerie, markety i inne... Łatwo dostępny ;-)

Podsumowanie: Super produkt za niską cenę. Do tego ten przepiękny zapach! *-* Nie uczula, nie podrażnia, nie klei się i dobrze chroni. Niestety przy mocnych upałach (ponad 30 stopni) ochrona jest słabsza, ale wybaczam mu to ;-) Za tak niską cenę, nie będę więcej wymagać ;-) Jeśli chodzi o ślady na ubraniach, przy zakładaniu / ściąganiu czarnej koszulki trzeba uważać, żeby nie zrobiły się "białe smugi".  Niestety taka jest już "wada" antyperspirantów przez zawarte w nim sole.

Czy kupiłabym ten produkt ponownie? Tak!


A jakie są Wasze ulubione antyperspiranty? ;-)

4 komentarze:

  1. Kiedyś non stop używałam jakiejś rexony, czy to w kulce, czy sprayu i byłam bardzo zadowolona ;)

    Teraz nie chroni mnie już tak dobrze, używam blokera ziai albo kulek i sprayów dove ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mój ulubiony to fenjal, dobrze chroni. obecnie testuję kulki dove i spraye, jednak kulki sa naj ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tej wersji jeszcze nie widziałam :)
    Lubiłam fioletową wersję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja lubie testować antyperspiranty wiec jednego ulubionego póki co nie mam :)

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam każdego, kto zostawi mi komentarz :-) Każdy wpis motywuje mnie do dalszego pisania :-)
Nie życzę zaś sobie spamu i 'pustych' reklam.

Jeśli podoba Ci się mój blog, zostań ze mną na dłużej i dodaj go do obserwowanych, sprawiając mi tym samym ogromną radość :-)

Dziękuję bardzo i pozdrawiam! :-*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

└► Szukaj na blogu Lilit! ;-)

└► Licznik wstawiony dnia: 01.01.2014

Flag Counter