sobota, 29 czerwca 2013

Żel do golenia Balea Caribbean Dreams.

Hej! W dzisiejszym poście recenzja żelu do golenia Balea. Miałam już chyba wszystkie wersje, ponieważ są... najtańsze :-D Co jakiś czas, dostępne są też wersje limitowane, ale z tego co się orientuję, w chwili obecnej są tylko te "na stałe" ;-)



Balea Rasiergel, Caribbean Dreams mit Cocos-Duft
Żel do Golenia Balea Carribbean Dreams o zapachu kokosowym



Od producenta: Kojące uczucie miękkiej i gładkiej skóry połączone z pięknym zapachem prosto z Karaibów. Balea Caribbean Dreams rozpieszcza skórę podczas golenia, dzięki bogatej nawilżającej formule. Żel do golenia przeznaczony do skóry wrażliwej. Produkt wegański.

Skład: AQUA · PALMITIC ACID · TRIETHANOLAMINE · STEARIC ACID · GLYCERYL OLEATE · ISOPENTANE · SORBITOL · PROPYLENE GLYCOL · ISOBUTANE · PARFUM ·HYDROXYETHYLCELLULOSE ·PEG-90M ·PENTAERYTHRITYL TETRA-DI-T-BUTYL HYDROXYHYDROCINNAMATE · METHYLPARABEN ·ETHYLPARABEN · PROPYLPARABEN · PHENOXYETHANOL · GLYCERYL STEARATE · COUMARIN · CI 19140 · CI 42051

Pojemność i cena: 150 ml / 1,35 euro (około 6 zł).


Opakowanie: Ładne, niebieskie z wakacyjnym obrazkiem ;-) Z wydobyciem produktu nie ma najmniejszego problemu. Niestety chwilę po wyciśnięciu żelu, odrobina produktu sama z niego wychodzi. W ten o to sposób opakowanie nam się łatwo brudzi i nie wygląda to najlepiej :-D


Zapach: Jest prześliczny! Kojarzy mi się z groszkami kokosowymi z dzieciństwa *___* Niestety jest troszkę za mocny, ale jeśli ktoś chce odlecieć chociaż na chwilę na Karaiby - polecam :-D W końcu golenie jest czynnością nudną (jak dla mnie), więc zapach umila nam tutaj czas.

Konsystencja: Jak żel do golenia :-D Ma bardzo ładny, niebieski kolor. Niestety wytworzona piana szybko się "ulatnia".


Wydajność: Ja używam go przeważnie razem z siostrą i starcza nam na naprawdę długo. Wystarczy odrobina żelu, ponieważ łatwo się "pieni".

Dostępność: Tylko w drogerii DM.


Podsumowując: Ja używam żeli do golenia tylko po to, aby maszynka miała poślizg oraz żeby obyło się bez podrażnień. Balea spełnia te zadania, więc dlatego zawsze do niej wracam ;-) Caribbean Dreams nie wysusza mi skóry, nie podrażnia, jest wydajny, tani i bajecznie pachnie. Trwałość piany mogłaby być dłuższa, ale co poradzić... Balea :-D A ja jestem zdania, że produkty ten marki nie są najlepszej jakości.

6 komentarzy:

  1. Tego produktu Balea jeszcze nie miałam, ale wygląda bardzo ciekawe, musi bosko pachnieć :) Ja używałam pianki do golenia z tej firmy i byłam zadowolona ;) Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie żele do golenia są zbędne, używam do tego zwykłego żelu pod prysznic i też jest dobrze ;) ale ten kokosowy zapach mógłby mnie przekonać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam jeszcze niczego tej marki niestety

    OdpowiedzUsuń
  4. haha, jeżeli chodzi o żele do golenia - zawsze podkradam coś tacie! :D

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. ogromnie kusisz mnie zapachem

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam każdego, kto zostawi mi komentarz :-) Każdy wpis motywuje mnie do dalszego pisania :-)
Nie życzę zaś sobie spamu i 'pustych' reklam.

Jeśli podoba Ci się mój blog, zostań ze mną na dłużej i dodaj go do obserwowanych, sprawiając mi tym samym ogromną radość :-)

Dziękuję bardzo i pozdrawiam! :-*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

└► Szukaj na blogu Lilit! ;-)

└► Licznik wstawiony dnia: 01.01.2014

Flag Counter