poniedziałek, 23 grudnia 2013

Nagrody od DM :-)

Hej! :-)

W sumie te zestawy wygrałam już jakiś czas temu, ale pomimo tego chciałam się nimi pochwalić :-)
Nie są to jakieś super-duper nagrody, ale wygrana zawsze cieszy ^^ A wiec... W sumie przyszło mi 4 pudelka (o dwóch pisałam tutaj). Te dwa na zdjęciu były zupełną niespodzianką, bo nie wiedziałam, ze je dostane :-)




Jak widać na powyższym zdjęciu, pierwszy zawierał produkty 'domowe' ze tak je ładnie nazwę :-D Prawie wszystkie już wykorzystane ;-)







Drugi zaś kosmetyki. Cienie, lakier, błyszczyk i tusz do rzęs. Ten ostatni używam do dzisiejszego dnia i muszę przyznać, ze bardzo go lubię. Niestety reszta już nie jest taka fajna i leży sobie gdzieś nieużywana... Chętnie bym komuś oddala, ale nie mam komu ;-D





Co do konkursów, to wygrałam jeszcze na metal-core.com.pl płytę i ostatnio 'bon' na piercing ;-) Zdjęcia moich nowych kolców (bo jest ich w sumie dwa) i mojego nowego tatuażu wstawię niedługo ^^ Po tak długiej przerwie jakoś ciężko mi się zabrać do pisania ;-D


Do napisania! <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam każdego, kto zostawi mi komentarz :-) Każdy wpis motywuje mnie do dalszego pisania :-)
Nie życzę zaś sobie spamu i 'pustych' reklam.

Jeśli podoba Ci się mój blog, zostań ze mną na dłużej i dodaj go do obserwowanych, sprawiając mi tym samym ogromną radość :-)

Dziękuję bardzo i pozdrawiam! :-*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

└► Szukaj na blogu Lilit! ;-)

└► Licznik wstawiony dnia: 01.01.2014

Flag Counter