czwartek, 16 stycznia 2014

Małe zakupy w DM i Rossmannie.

Hej! Dzisiaj miałam strasznie stresujący dzień... byłam w paru urzędach i u lekarza. Jak ja się cieszę, że już jest po wszystkim! Przy okazji wstąpiłam do Rossmanna i DM... Miałam kupić tylko krem i emulsje do mycia twarzy a wyszło jak zawsze... No ale nic się nie zmarnuje :-)

Nie mogę doczekać się jutra! Wieczorem, około 18 :00 wyjazd do Köln na koncert ^^


- BabyDream, Gesichts- und Körpercreme - 1,29 €
Ciężko trafić mi na dobry krem do twarzy, więc tym razem postanowiłam kupić dziecięcy. Ciekawa jestem czy się sprawdzi ;-)

- Alverde, 5 in 1 Zahncreme - 1,95 €
Moja ulubiona pasta do zębów :-)

- Alverde, Reinigungsemulsion - 2,25 €
Delikatna emulsja do mycia twarzy. Nie podrażnia i w miarę dobrze oczyszcza.

- Alverde, Flüssigeseife - 1,25 €
Mydło w płynie: kwiat czarnego bzu & akacja. Mam nadzieje, ze ładnie pachnie :-D Niestety nie było dużego wyboru...

- Alterra, Lash Extension Mascara - 2,79 €
Mój obecny tusz się kończy, więc zdecydowałam się na bardziej 'naturalny' skład . Spodobała mi się szczoteczka :-) Jutro pierwsza próba :-D

- Rival The Loop Young, Express Colour (kolor #27 lemon tree) - 0,69 €
Po pierwszym użyciu mogę stwierdzić, że bubel :-D To rodzaj lakieru, który nigdy nie wyschnie :-D Nie wspomnę już o kiepskim kryciu. Na szczęście kosztował tylko 'grosze'.


Miałyście już jakiś produkt z powyższych? :-)

3 komentarze:

Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam każdego, kto zostawi mi komentarz :-) Każdy wpis motywuje mnie do dalszego pisania :-)
Nie życzę zaś sobie spamu i 'pustych' reklam.

Jeśli podoba Ci się mój blog, zostań ze mną na dłużej i dodaj go do obserwowanych, sprawiając mi tym samym ogromną radość :-)

Dziękuję bardzo i pozdrawiam! :-*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

└► Szukaj na blogu Lilit! ;-)

└► Licznik wstawiony dnia: 01.01.2014

Flag Counter