środa, 16 kwietnia 2014

Moja ulubiona perfuma - Escada 'Cherry In The Air'.

...a raczej woda toaletowa :-) Escade (moje ma 50 ml) zamówiłam kilka miesięcy temu na internecie za jakieś 40€. Nie pamiętam już dokładnie. Wcześniej oczywiście wąchałam ją przy każdej możliwej okazji w galerii :-D


Tutaj kilka słów od producenta:
Nowy, limitowany zapach od ESCADY, inspirowany upajającą słodyczą i urzekającą świeżością wiśni. Widok dojrzewających wiśni przywołuje na myśl marzenia o zbliżającym się lecie. Słoneczne dni, ciepłe wieczory, tętniące życiem kolory.... Równie kuszący jest zapach Cherry in the Air – delikatnie drażni zmysły,  zapraszając do letniej przygody.


Mam słabość do limitówek Escady :-) Kilka lat temu (chyba 2010) dostałam w prezencie 100 ml 'Taj Sunset' i używałam jej przy każdej możliwej okazji :-D Prześliczny zapach, niestety krótko się utrzymywał na skórze przez co szybko mi się skończył :-(

 źródło: dutyfreeshops.gr

'Cherry in the Air' jest pod tym względem o 100% lepsza, ponieważ zapach utrzymuje się baaaardzo długo. Czasami nawet po kilku dniach wyciągając coś z szafy, nadal czuje jej zapach :-)

Nuty zapachowe:
nuta głowy: wiśnia pospolita, malina
nuta serca: pianka marshmallow
nuta bazy: drzewo sandałowe


Zapach jest naprawdę prześliczny! Słodki, mocny, ale niemdły oraz niemeczący. Idealny na wiosnę i lato! :-) Jeśli chodzi zaś o butelkę - sami widzicie. Gradientowy flakonik z uroczymi wiśniami oraz kokardką :-) Uwielbiam takie słodkie gadżety, więc Escada idealnie prezentuje się na półce.


Mieliście już tą wodę toaletową? :-)


Wybaczcie, że tak długo mnie nie było i nie komentowałam Waszych postów, ale naprawdę ostatnio nie miałam na to czasu :-/
Do napisania! ;-)

18 komentarzy:

  1. Szkoda, że nie można jej tutaj powąchać :)

    MSjournalistic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiazalam z tym zapachem wielkie nadzieje,ale po powachaniu w perfumerii jakos mi przeszlo. Nastawilam sie na wisnie a na mojej skorze nie bylo po niej sladu. A szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedyś perfumy z Escada były moim ulubieńcem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W ogóle nie znam tych perfum. Ale flakon mi się podoba i wierzę na słowo pisane, że zapach jest świetny :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż chciałabym powąchać! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale mają piękną buteleczkę :) Urocza! Ja tych perfum nie miałam, ale mam GUERALIN Little Black Dress, które też mają w sobie nutkę wiśni zanurzonej w likierze i taka woń bardzo mi odpowiada, więc czuję, że te też mogłyby mi się spodobać:)

    OdpowiedzUsuń
  7. buteleczka bardzo ładna :) lubię słodkie zapachy, tego jeszcze nie wąchałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam kiedyś próbkę perfum Escada, bardzo mi się podobały. Tymi raczej bym się nie zachwycała, gdyż nie lubię wiśni ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię Escadę, choć akurat tej nie miałam :)
    Teraz mam born in paradise;)
    Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczną ma buteleczkę :) Perfumy Escady generalnie zawsze mi się podobały, ale tych jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajnie się prezentują te perfumy:)
    http://mkujawska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. moje ulubione to również escada, ale inny zapach, ten aż sprawdzę:-) będę wdzięczna za kliknięcie u mnie w baner choies po prawej stronie i link w poście CHOIES :) z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny flakonik, znając Escadę, zapach też musi być ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja nie mialam, ale maja piekny flakonik.
    + obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam te perfumy i bardzo je lubię. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oooooh I loooove "cherry in the air", its smells soooo good! :)
    Do you want to follow each other? Just follow me and I will follow back!

    Greeting from Germany! :)

    xoxo
    CherryPrincess

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam każdego, kto zostawi mi komentarz :-) Każdy wpis motywuje mnie do dalszego pisania :-)
Nie życzę zaś sobie spamu i 'pustych' reklam.

Jeśli podoba Ci się mój blog, zostań ze mną na dłużej i dodaj go do obserwowanych, sprawiając mi tym samym ogromną radość :-)

Dziękuję bardzo i pozdrawiam! :-*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

└► Szukaj na blogu Lilit! ;-)

└► Licznik wstawiony dnia: 01.01.2014

Flag Counter