piątek, 11 marca 2016

Garnier Wahre Schätze, odżywka do włosów osłabionych i łamliwych z miodem - recenzja.

Witajcie! W dzisiejszym poście krotka recenzja nowej odżywki do włosów Garniera z miodem.


Garnier, Wahre Schätze, Honig Geheimnisse
Odżywka do włosów osłabionych i łamliwych z miodem




Niestety nie znalazłam żadnych informacji o tej odżywce na polskich stronach i nie wiem jak ten produkt się dokładnie nazywa :-D Poniżej reklama z 2015 roku:




Odżywkę kupiłam w DM za około 2,45€. W DE dostępna jest praktycznie wszędzie.
Rossmann, Müller, Real etc...







Produkt zawiera Gelée Royale (mleczko pszczele), propolis pszczeli (kit pszczeli) oraz miód.

Mleczko pszczele jest naturalnym produktem o wysokiej zawartości składników odżywiających. Ekstrakt z mleczka pszczelego jest zalecany do kosmetyków stymulujących metabolizm skóry, regenerujących i wspomagających gojenie. Ekstrakt z mleczka pszczelego działa nawilżająco, wygładzająco i kondycjonująco, również na włosy. Jest doskonałym przeciwutleniaczem dzięki zwartości naturalnych witamin. Opóźnia procesy starzenia. Ekstrakt z mleczka pszczelego polecany jest również do kosmetyków regulujących wydzielanie sebum.

Kit pszczeli jest bardzo złożoną substancją bogatą w biologiczne czynne związki chemiczne, jak flawonoidy, związki fenolowe, kwasy aromatyczne, estry, substancje lipidowo-woskowe, aldehydy, kumarynę, sterole, enzymy kwasy tłuszczowe, a także białka, mikroelementy i witaminy. Dzięki działaniu synergistycznemu tych substancji propolis ma zdolność niszczenia bakterii, grzybów chorobotwórczych, wirusów i pierwotniaków. Właściwości farmakologiczne propolisu są bardzo korzystne dla zdrowia.

Miód ma właściwości antybakteryjne - niektóre bakterie zwalcza lepiej niż antybiotyki. Ponadto miód zawiera duże ilości mikroelementów: potas, chlor, fosfor, magnez, wapń, żelazo, molibden, mangan i kobalt oraz witamin: A, B1, B2, B6, B12, C, kwas foliowy, pantotenowy i biotynę.



Opakowanie ma bardzo ładną etykietkę, która cieszy oko. Niestety nie jestem fanką zamknięcia.

Konsystencja produktu jest nie za gęsta, nie za rzadka, dobrze nakłada się na włosy. Ja traktowałam ją jak maskę i trzymałam na włosach trochę dłużej, jak zawsze, pod czepkiem. Po spłukaniu włosy były miękkie i gładkie w dotyku a zapach jeszcze długo się na nich utrzymywał. Dla jednych to plus, dla innych minus. Osobiście uważam, że odżywka pachnie przyjemnie, ale troszkę za mocno.

Fanom Garnierowskich odżywek powinna się spodobać. Ja również mogę ją polecić :-)




Znacie ten produkt? :-)

26 komentarzy:

  1. Nie mogę się doczekać kiedy pojawi się na polskich półkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesli chodzi o odzywki z garniera to nie miałam okazji przetestowac. Szampony uzywalam, ale i tak musiałam wrócić do swojego pewniaka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Produkty z Garniera intensywnie pachną, czy to odżywka czy szampon. Miód jest moim ulubionym składnikiem w pielęgnacji :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Drogerie DM bym chciała kiedyś nawiedzić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie znam. Ja muszę uważać z niektórymi odżywkami bo większość obciąża mi włosy :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię odżywki Garniera, na tę też będę polować ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tej wersji nie miałam, ale odżywki Garnier bywają fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Garnier mi pasuje moje kudły go lubią:) obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  9. po produkty garniera już zdecydowanie nie sięgnę...
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem czy przypadłaby mi do gustu, nie przepadam za zapachem miodu w kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi osobiście odżywki nie odpowiadają. Za bardzo obciążają moje cienkie włosy. Ale kto nie ma tego problemu wydaje się fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem bardzo ciekawa działania tej odzywki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze nie miałam przyjemności jej używać. Lubię odżywki Garniera, ich zapach jest intensywny ale bardzo ładny :) Chętnie ją kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Skoro polecasz to chętnie wypróbuje <3 Obserwuje z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie używam nic z Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam, ale z chęcią wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta wersja chyba niestety nie jest dostępna w Pl, ale z tego co czytam to polecasz ja umiarkowanie, nie znalazłam w notce wielkich zachwytów, wiec mimo zaciekawiania, nie czuję rozżalenia z braku dostępności u nas ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Wygląda fajnie :) Chętnie bym ją wypróbowała!

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam ją w zapasach ;-) czeka na swoja kolej ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam szampon z Garniera, ale ten chyba najbardziej popularny z masłem karite i awokado, jestem z niego zadowolona :) Tego nie stosowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam i bardzo lubię. Fajna konsystencja,zapach i odżywione włosy po zastosowaniu.Polecam

    OdpowiedzUsuń
  22. Szampon jak dla moich włosów ( sucho i dużo) jest genialny.

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam każdego, kto zostawi mi komentarz :-) Każdy wpis motywuje mnie do dalszego pisania :-)
Nie życzę zaś sobie spamu i 'pustych' reklam.

Jeśli podoba Ci się mój blog, zostań ze mną na dłużej i dodaj go do obserwowanych, sprawiając mi tym samym ogromną radość :-)

Dziękuję bardzo i pozdrawiam! :-*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

└► Szukaj na blogu Lilit! ;-)

└► Licznik wstawiony dnia: 01.01.2014

Flag Counter