niedziela, 1 maja 2016

Duży haul. Buty, ciuchy i kosmetyki :-)

Witajcie! W dzisiejszym poście nowości z zeszłego miesiąca. Niby dużo, ale mało :-D

Zacznę od butów, które dorwałam za stówkę € w moim mieście. Zazwyczaj noszę 37, ale 37 były za małe i musiałam wziąć 38. Dobrze, że nie zamawiałam ich na necie, bo musiałabym odsyłać. Niestety muszę je rozchodzić, bo prawy but trochę mnie obciera...








Koniecznością był też nowy podkład, i to koniecznie NATURALNY. Pierwszy zakup to Lavera, Natural Liquid Foundation w odcieniu Ivory Light 01. Niestety za ciemny... Bardzo się nim rozczarowałam, bo przeczytałam dużo recenzji i osoby, które nazywały się bladziorami twierdziły, że jest dla nich idealny. No cóż... Moim zdaniem nie powinny się tak nazywać, bo podkład jest ciemny i wpada w żółtawy odcień (na mojej twarzy). Szkoda. Chętnie bym go komuś oddała, bo ja go używać nie będę :-( Zapłaciłam za niego 7,64 z kuponem -10 %, cena regularna 8,49 € (około 34 zł).






Podejście numer dwa: Logona, 02 Light Beige. Strzał w dziesiątkę! Do tego dorzuciłam rozświetlacz i bronzer ;-) Niestety ten co mam obecnie z The Balm, Bahama Mama ma silikon w składzie, czego unikam.




Benecos, Natürlich Schön, Natural Hughlighting Powder / 4,99 €
Lavera, Narurkosmetik, Mineral Sun Glow Powder / 7,49 €
Logona, Make up, Natural Finish / 14,95 €


Na iparfumerie.de zamówiłam dwa odcienie matowej pomadki w płynie The Balm, Meet Matt(e) Hughes. Jeden to ciemna czerwień a drugi to jasny róż. Do tego polski filtr do twarzy marki Dermedic ^^




Bruno Banani Absolute Woman Eau de Toilette - próbka
theBalm Meet Matt(e) Hughes ' Adoring' & 'Chivalrous' / 15,60 € za sztukę
Dermedic Sunbrella SPF 50+, Krem ochronny / 8,90 €


Przy okazji zakupów w Müller, postanowiłam przetestować produkty marki Terra Naturi. DM ma Alverde, Rossmann ma Alterra a Müller - Terra Naturi ;-)



Bee Natural, Balsam do ust / 1,95 €
Terra Naturi, Balsam do ust / 1,15 €
Terra Naturi, Krem do rąk / 1,95 €
Terra Naturi, Krem na dzień, Lifting / 4,95 €
Terra Naturi, Kremowy 'żel' pod prysznic / 1,75 €
Terra Naturi, lotion do ciała / 1,49 €
Terra Naturi, Mydło do rąk / 1,35 €


Jestem dumna, że kupiłam tylko dwa nowe produkty do włosów (W Edece) :-D W maju nie kupię nic. Ban! :-D




- Nowość, odżywka do suchych włosów Nivea z aloesem (Feuchtigkeit, Kraft & Pflege Spülung, Aloe Vera) / 2,49 €
- Woda brzozowa Elkos Hair z 7 wyciągami z ziół (rozmaryn, rumianek, pokrzywa, skrzyp polny, korzeń lukrecji, arnika górska, oczar wirginijski). Jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzi :-) / 1,75 €


Z ciuchami tak naprawdę nie zaszalałam, ale mam nadzieję, że w następnym miesiącu uda mi się kupić ich więcej :-D Obchodziłam dużo sklepów, ale to tak naprawdę (prawie) tylko w New Yorker XS to XS... Zawsze coś tam znajdę :-D




Biały sweterek ze złotym napisem po przecenie za jedyne 9,95 € oraz przewiewna bluzeczka, idealna na lato za 6,95 €. Do tego dorzuciłam biały top za grosze, który zawsze się przyda :-D




Chusteczki wygrane w ProduktTester na Rossmannowskim facebook'u :-) Skład wydaje się być ok, cena 1,99 €.



No to tyle :-)
Znacie któryś produkt z powyższych?
Miłej niedzieli <3

8 komentarzy:

  1. Buty buty buty ❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem, co to ta Terra Naturi, nie znam - a ten podkład Lavery, dla mej bladej twarzy na oko mógłby być za ciemny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne kosmetyki Terra Naturi oraz bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty i ta bluzka <3 cudowny kolor mmmm

    OdpowiedzUsuń
  5. spory haul :) Buty air maxy :) śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nawet wolę nie wiedzieć ile wydałam na ciuchy i kosmetyki w ubiegłym miesiącu. Na co mi to ;)

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam każdego, kto zostawi mi komentarz :-) Każdy wpis motywuje mnie do dalszego pisania :-)
Nie życzę zaś sobie spamu i 'pustych' reklam.

Jeśli podoba Ci się mój blog, zostań ze mną na dłużej i dodaj go do obserwowanych, sprawiając mi tym samym ogromną radość :-)

Dziękuję bardzo i pozdrawiam! :-*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

└► Szukaj na blogu Lilit! ;-)

└► Licznik wstawiony dnia: 01.01.2014

Flag Counter