niedziela, 15 maja 2016

Mix Zdjęć.

Hejka! Jak Wam mija niedziela? U mnie niestety pogoda nie dopisuje i nic się nie chce :-(
Zimno, wietrznie i zachmurzone niebo.

W dzisiejszym poście mało pisania a dużo oglądania, czyli 'trochę' prywaty ;-) Sama lubię takie posty na innych blogach, ponieważ wtedy można lepiej poznać auta ;-) No to zaczynamy!


Zdjęcie z insta.




30 kwietnie stuknęło mi i mojemu K. 8 miesięcy ^^ Kwiaty dostaje co miesiąc oraz bez okazji <3 Kochany!




Ostatnio brałam też udział w jednym konkursie na fejsie. Tematem była ulubiona książka. Uwielbiam to zdjęcie! ^^




Od 6 do 10 maja odbywał się na mojej ulicy Kirmes. Karuzele, budki z jedzeniem, piwem, grami itd. Poniżej widok z mojego okna :-D






 A tu wieczorem, zdjęcia karuzel ^^ (Na żadnej nie byłam :-D)






Pieczone pieczarki z sosem czosnkowym z Kirmesu! <3 Pychota!




 Duża paka Toffifee :-D Z tego co wiem, w normalnym opakowaniu jest ich tylko 15.




Babeczka Oreo robiona przez moją siostrę. Yummy!




A tutaj moje paznokcie z ostatnich tygodni, które malowała mi moja sis. Niestety ciężko mi je zapuścić zwłaszcza przez moją prace.







Najlepszy veggie burger w mojej okolicy! Do tego pyszna 'domowa' lemoniada, którą można dolewać bez ograniczeń <3




Na majówce byłam z moim K. w Düsseldorfie w Wildpark a potem w centrum. Coś pięknego wyrwać się z miasta, połazić po lesie i pooddychać świeżym powietrzem ^^ W parku można było również spotkać dzikie zwierzęta :-)







 Znowu burger :-D Niestety wypadł słabo z moim ulubieńcem powyżej.






Powrót do domu :-) Pusta autostrada.




Koncert Hollywood Undead i Attila w Köln dnia 09.04.2016. Co tu dużo pisać... Super show :-) Chłopaki z Hollywood Undead są genialni również na żywo :-) Znacie?

Attila:





Hollywood Undead:






To by było na tyle :-) Do napisania! <3

8 komentarzy:

  1. ale sliczne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia :) gratki z okazji szczęśliwej 8 :) miło z jego strony że daje ci kwiaty od tak, słodko z jego strony :)
    Na pazurki polecam ci odżywkę sally Hansen w złotej butelce :) pazurki rosną jak szalone :)
    Miłego wieczoru :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne pazurki :-) ja na noc smaruje swoje pazurki olejkiem rycynowym i ty bardzo pomaga. Są twardsze i szybko rosną :-) Gratulacje ważnej rocznicy :-) Nam ostatnio stukło 52 miesiące razem i ja też chciałabym od swojego mena dostawać kwiaty nie tylko od święta :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piękne zdjęcia. Róże cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te pieczarki w sosie czosnkowym! Ależ mi smaka narobiłaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne klimatyczne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie wlasnie pada i jest pochmurno :(

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam każdego, kto zostawi mi komentarz :-) Każdy wpis motywuje mnie do dalszego pisania :-)
Nie życzę zaś sobie spamu i 'pustych' reklam.

Jeśli podoba Ci się mój blog, zostań ze mną na dłużej i dodaj go do obserwowanych, sprawiając mi tym samym ogromną radość :-)

Dziękuję bardzo i pozdrawiam! :-*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

└► Szukaj na blogu Lilit! ;-)

└► Licznik wstawiony dnia: 01.01.2014

Flag Counter