poniedziałek, 30 maja 2016

Nowości Averde z algami morskimi 'Aqua Meeresalge'.

Witajcie! Na wstępie przepraszam za moją nieobecność... Niestety brak czasu nie pozwala mi na regularne pisanie postów :-(
Do tego dzisiaj zaczęła mi się szkoła, która będzie trwała 6 tyg. Postaram się naskrobać coś więcej na weekendzie i nadrobić zaległości ;-)


W zeszłym tygodniu weszły do sprzedaży nowe produkty do pielęgnacji twarzy z serii Aqua Meeresalge od Alverde. Peeling, żel do mycia twarzy i kremowy żel do mycia twarzy przeznaczone są dla cery normalnej i mieszanej. Ja niestety posiadam skórę suchą, ale kto wie... może się u mnie sprawdza ;-) Poza tym, cena tez jest ok, więc nie mogłam ich nie kupić ;-)

Najbardziej ciekawa jestem kremowego żelu do twarzy z kwasem hialuronowym, algami morskimi i innymi minerałami z 'wody morskiej', gdzie producent obiecuje cuda :-D Jeśli chcecie, chętnie napiszę o tych produktach recenzje. A tym czasem, zabieram się do testowania :-)

Dla zainteresowanych wrzucam składy:




Peeling 'Aqua Peeling Meeresalge'
Aqua, Alcohol, Glycerin, Coco-Glucoside, Xanthan Gum, Silica, Jojoba Esters, Fucus Vesiculosus Extract, Maris Aqua, Chlorella Vulgaris Extract, Hydrolyzed Algin, Lactic Acid, Glyceryl Oleate, Disodium Cocoyl Glutamate, Sodium Lactate, Sodium Cocoyl Glutamate, Parfum, Alcohol, Cl 77007




Żel do mycia twarzy 'Aqua Waschgel Meeresalge'
Aqua, Alcohol, Glycerin, Coco-Glucoside, Disodium Cocoyl Glutamate, Xanthan Gum, Fucus Vesiculosus Extract, Hydrolyzed Algin, Maris Aqua, Chlorella Vulgaris Extract, Algin, Sodium Cocoyl Glutamate, Citric Acid, Alcohol, Parfum, Linalool




Kremowy żel do twarzy 'Aqua 24h Hyaluron Cremegel Meeresalge'
Aqua, Glycerin, Alcohol, Helianthus Annuus Seed Oil, Glycine Soja Oil, Polyglyceryl-3 Dicitrate/ Stearate, Myristyl Myristate, Xanthan Gum, Butyrospermum Parkii Butter, C10-18 Triglycerides, Olea Europaea Fruit Oil*, Coco-Caprylate, Sodium Hyaluronate, Hydrolyzed Algin, Chlorella Vulgaris Extrakt, Fucus Vesiculosus Extract, Maris Aqua, Tocopherol, Helianthus Annuus Seed Oil, Sodium Lactate, Sodium Levulinate, Levulinic Acid, p-Anisic Acid, Sodium Hydroxide, Cetearyl Alcohol, Alcohol, Parfum, Linalool, Benzyl Alcohol



Ceny:
Aqua, Żel do mycia twarzy - 150 ml / 2,25 € (około 9 zł)
Aqua, Peeling do twarzy, Alga morska - 75 ml / 2,45 € (około 10 zł)
Aqua, 24H kwas hialuronowy, Kremowy żel do twarzy, Alga morska - 50 ml / 3,25 € (około 13 zł)

Produkty dostępne w drogerii DM.




Zainteresował Was któryś produkt z powyższych?
Do napisania! <3

9 komentarzy:

  1. Widzę, że algi ostatnio w modzie. Moja cera lubi ich działanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. tę serię bym wyprbował bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam nic od nich. Mam trochę zapasów kosmetycznych z wcześniejszych promocji :) więc nim kupię coś nowego to muszę tamto zużyć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja teraz stosuję kosmetyki do cery wrażliwej, żeby nie wysuszać nadmiernie cery, ale widzę, że i one trochę wysuszają ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ostatnio testowałam algi, ale z Bielenda.
    Ostatnio sie pojawiła opinia ne ich temat na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda że drogerii DM nie ma w Polsce :-(

    OdpowiedzUsuń
  7. Żel do mycia twarzy wpadł mi w oko. Jak poprzedniczka, żałuję, że DM nie ma w Polsce.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem ciekawa jak się sprawdzi podczas dłuższego stosowania żel do mycia twarzy. Wahałam się czy go kupić ale jednak wybrałam pewniaka z czerwonej serii:) Czekam na recenzję:)

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam każdego, kto zostawi mi komentarz :-) Każdy wpis motywuje mnie do dalszego pisania :-)
Nie życzę zaś sobie spamu i 'pustych' reklam.

Jeśli podoba Ci się mój blog, zostań ze mną na dłużej i dodaj go do obserwowanych, sprawiając mi tym samym ogromną radość :-)

Dziękuję bardzo i pozdrawiam! :-*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

└► Szukaj na blogu Lilit! ;-)

└► Licznik wstawiony dnia: 01.01.2014

Flag Counter